Helpcentrum en veelgestelde vragen
Hoe kunnen wij u helpen?
-
Dieetverzoeken
Combineer tekst met een afbeelding om de aandacht te vestigen op je gekozen product, collectie of blogpost. Voeg details toe over beschikbaarheid, stijl of geef zelfs een recensie.
-
Citeren
U kunt het formulier 'Offerte aanvragen' invullen of ons een e-mail sturen met uw verzoek. Wij helpen u graag bij het samenstellen van het juiste menu en sturen u de offerte per e-mail. Nadat u de offerte heeft geaccepteerd, sturen we u een bevestiging om de boeking definitief te maken.
-
Bestellen
Combineer tekst met een afbeelding om de aandacht te vestigen op je gekozen product, collectie of blogpost. Voeg details toe over beschikbaarheid, stijl of geef zelfs een recensie.
-
Levering
Combineer tekst met een afbeelding om de aandacht te vestigen op je gekozen product, collectie of blogpost. Voeg details toe over beschikbaarheid, stijl of geef zelfs een recensie.
-
Annuleringen
We begrijpen dat dingen soms veranderen. Het is mogelijk om uw bestelling te annuleren. Onze standaard annuleringsvoorwaarden zijn als volgt:
- Bij annulering tot 3 werkdagen van tevoren worden geen kosten in rekening gebracht.
- Bij annuleringen tot 2 werkdagen van tevoren wordt 50% van de totale factuur in rekening gebracht.
- Bij annulering binnen 1 werkdag worden de volledige kosten in rekening gebracht.
-
Klachten en bestelproblemen
Combineer tekst met een afbeelding om de aandacht te vestigen op je gekozen product, collectie of blogpost. Voeg details toe over beschikbaarheid, stijl of geef zelfs een recensie.